Video Aksi Panas Dewi Persik Dan Lan Radja Tersebar

on Wednesday 20 November 2013


Video Aksi Panas Dewi Persik Dan Radja Tersebar | Tidak panas dengan gambar-gambar separuh bogel dewi persik dan juga video mandinya baru-baru ini kini tampil satu lagi video disebalik sebuah filem lakonan dewi persik.

Dalam video ini dewi persik berpakaian menghairahkan di atas sofa bersama jejaka tampan iaitu vokalis radja sambil manja-bermanja dan akhirnya dewi persik naik ke atas vokalis radja itu seperti betul-betul mengadakan hubungan intim disambil dengan ciuman-ciuman manja dan pegang-pegangan, terasa syok vokalis radja mengkiss dan raba-raba punggung dan bahaigan body dewi persik yang penuh dengan lemak itu!..

Bercakap berkenaan video tersebut, Depe berkata beliau hanya duduk di atas riba Ian dan bukan di atas kemaluannya. Adegan tersebut juga hanya untuk tuntutan dalam sebuah video klip.


“Coba diteliti, aku duduk di kemaluan dia nggak? Nggak, kan? Itu saya duduk di bagian paha, coba di-zoom,” ujarnya.

“Itu saat pengambilan video. Karena aku disuruh bermesraan di video klip. Itu kan disaksikan anak-anak, media juga ada beberapa. Aku nggak mungkin gitu kalo nggak lagi pengambilan syuting.”

Dalam situasi ini sudah pastinya benda lan sudah teransang termasuk dewi persik itu sendiri. Tidak kah?..fikirkan lah..haha..Jom lihat video ini sendiri di bawah.

Video Aksi Panas Dewi Persik Dan Lan Radja Tersebar


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved