Gambar Terkini Haliza Misbun

on Wednesday 31 July 2013

Gambar Terkini Haliza Misbun | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca, disini kami ingin kongsikan pelakon yang biasa membawa watak ibu dalam lakonannya.

Lama sudah tidak melihat pelakon Haliza Misbun kan. Dia jarang sudah berlakon atau menerbitkan filem/drama selepas filem Andart Terlampau 21 Hari Mencari Cinta.

Dikorek ceritanya, Dia kini sibuk untuk menerbitkan novel hasil tulisannya sendiri. Dengar khabar lain dia juga sudah bersedia untuk membina rumahtangga dengan usianya kini mencecah 40 tahun.

Tambahan lagi, Haliza memberi ruang kepada lelaki yang sudi untuk berkahwin dengannya, dan dia akan bersedia untuk menerima seadanya. Wah baguslah macam itu kan, wanita ni tak usah memilih sangat la kan, zaman sekarang ramai juga wanita yang dah berumur tapi masih bujang. Dimana silapnya, yang itu tepuk dada tanya selera ok.

Antara lainnya, Haliza sempat mengomen mengenai artis zaman sekarang yang lebih mementingkan populariti daripada kualiti.

"Saya tak nampak lagi yang boleh lawan pelakon masa batch saya dulu. Contohnya macam Sofea Jane, Umie Aida. Yang sekarang, they don’t even know about acting. Dorang ni popular tapi tak lasting” -Haliza
Sumber Asal : Disini
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved