‘I’ve Had A Nose Job!’ : Amanda Bynes Dedahkan Penampilan Baru Selepas Pembedahan Plastik

on Monday 6 May 2013




Hidung Baru: Amanda bynes mendedahkan bahawa dia menjalani pembedahan plastik untuk membuang kulit berselaput di hidung dan mata. Pelakon bermasalah Amanda Bynes mendedahkan hasil pembedahan plastik yang dibuatnya di Twitter. Pelakon itu mendakwa keputusannya untuk menjalankan pembedahan membuang kulit selaput di antara hidung dan matanya sangat menyakinkan malah masalah kulit selaputnya juga semakin teruk. Malah, keputusannya membuat pembedahan plastik merupakan suatu keputusan yang berani pernah dilakukan seumur hidup.


Pelakon itu berkata dia mahu terbuka mengenai pembedahan itu supaya majalah akan berhenti menerbitkan gambar-gambar lamanya.


Beliau menulis ” Saya tidak mahu memberitahu sesiapa tetapi saya kelihatan menarik dan cantik dengan wajah baru dan saya tidak mahu gambar wajah lama saya digunakan lagi.”

‘Saya begitu sakit apabila majalah dan blog menggunakan gambar lama! Bila mereka akan berhenti? Saya tidak akan kelihatan seperti itu lagi! ‘

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved