Coretan Pertama - Copy Paste ke Penulisan??

on Wednesday 28 March 2012


Salam 1Malaysia.

Suatu perubahan yang berlaku pada dunia blogging aku nih. Maka terciptalah satu personal blog yang hasil tulisannya adalah pure 100% dari aku...hehehe...Dalam usaha nak menjadi penulis amatur nih, terpikir jugak la, kepayahan nak memerah kepala hutak..dok selama nimengopy paste jer kan...Tapi ape pun, tidak salah pada aku untuk mencuba sesuatu yang baru.

Biarpun pada persepsi lain, aku punyai tujuan dan misi tersendiri untuk aku membuka satu personal blog nih. Hehehe...(duit..$amp;&))*(*%$%dollar..USD..^%^)..Tapi, ape pun kisah-kisah atau cerita yang bakal dipaparkan di dalam blog aku nih kelak sedikit sebanyak akan menguji kemampuan aku untuk menulis, mengupas sesuatu tajuk, dan sebagainya. Dan yang menjadi juri di atas 'persembahan' aku tersebut adalah kalian.
Untuk itu, mohon untuk sama-sama sokong aku yerrr.....Wassalam...

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved