Samseng Rupanya Mamat Sepah Di Twitter!

on Saturday 28 July 2012


Mamat Sepah Tunjuk Samseng Di Twitter Samseng Rupanya Mamat Sepah Di Twitter!
Setelah dikecam kerana memberi maklumat palsu mengenai kemalangan Presiden Seniman, Zed Zaidi, Mamat sepah semakin menunjukkan keberaniannya di twiter apabila mencabar untuk bergaduh. Sikap yang ditunjukkan Mamat ini seolah-olah menunjukkan yang dirinya tidak bertanggungjawab diatas apa yang telah dilakukan malah terus memarahi bukannya cuba untuk bertenang dan meminta maaf.
Sikap tidak professional ini mengakibatkan semakin ramai para peminat akan melangkah kaki dari meminati seseorang itu. Dek kerana itu, ramai peminat Mamat sepah mengkritik kelakuan Mamat itu di twitter.
Beberapa orang individu telah menegur sikap Mamat malangnya apa yang mereka dapat hanyalah cemuhan untuk melatah dan berlagak samseng. Anda boleh lihat snapshot yang diambil dari tulisan Mamat ini.
03 Mamat Sepah Tunjuk Samseng Di Twitter Samseng Rupanya Mamat Sepah Di Twitter!01 Mamat Sepah Tunjuk Samseng Di Twitter Samseng Rupanya Mamat Sepah Di Twitter!02 Mamat Sepah Tunjuk Samseng Di Twitter 358x600 Samseng Rupanya Mamat Sepah Di Twitter!
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved