Gambar cantik Zara Zya, Heroin Love You Mr. Arrogant

on Thursday 10 October 2013


Gambar cantik Zara Zya, Heroin Love You Mr. Arrogant - Umum mengetahui pelakon wanita yang memegang watak heroin dalam drama bersiri Love You Mr. Arrogant ialah Zara Zya. Memang amat cantik dan jelita orangnya.


Nama sebenar pelakon ini ialah Zainurul Razia Bte Mohd Zainuddin, berusia 28 tahun dan pernah membintangi beberapa drama dan telefilem sebelum ini.


Walaupun hanya memiliki ketinggian 153cm dan berat badan 42kg, bentuk badan dan penampilan Zara yang sering seksi membuat dirinya jadi rebutan ramai jejaka, malah perhatian lelaki-lelaki berusia yang kaya.


Antara drama yang pernah dibintanginya ialah Tanah Merah, Puisi Cinta Rubiah, Supermak, Tiga Budak Botak, Selipar Jepun Suria, 3 Janji, Enigma, Wasiat Huda, Barat Ke Timur, Kisah Benar, Kudrat, Janji Kita, Suaramu, Kenduri Sakan, Bujang Sepah Lalali tamplom.


Selain drama, Zara juga membintangi banyak telefilem seperti Sumayyah, Haryati-Haryati, Ais Krim, Roti dan Gol, Kitab Rindu Terindah, Kampung Jaguh, Gerimis Yang Calar, Bilik No.13, Gila, dan Now And Forever. Berikut ialah 16 keping gambar cantik Zara Zya yang cukup seksi dan menawan.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved