Yus Jambu Nafi Gadis Bertudung Bakal Isterinya

on Wednesday 2 October 2013

Yus Jambu Nafi Gadis Bertudung Bakal Isterinya | Sebelum ini beberapa portal pernah melaporkan yang Yus Jambu bakal mendirikan rumah tangga dengan kekasihnya yang merupakan seorang setiausaha dan model sambilan.



Seiring dengan kenyataannya itu, timbul pula gambar menunjukkan Yus Jambu bergambar dengan seorang wanita bertudung yang tersebar meluas di laman web dan sosial, baru-baru ini.

Malah ramai peminat beranggapan wanita dalam gambar itu merupakan bakal isteri kepada pelawak tersebut.

Menjawab dakwaan itu, Yus menjelaskan, “gambar itu sudah lama. Saya tidak kenal pun siapa dia. Bakal isteri saya seorang model. Dia tidak bertudung”.

“Saya sebolehnya nak kenalkan isteri saya itu pada peminat. Namun, demi menghormati keputusan dia dan keluarga, saya masih terpaksa merahsiakan wajah dan identiti sebenarnya.

“Bila tiba masa nanti, baru saya akan kenalkan dan kongsi gambar dia,” katanya memetik kenyataan portal Murai.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved