[Panas] Lelaki Seperti lklan

on Monday 30 April 2012


"lelaki seperti iklan,anda tidak boleh percayakan mereka 100 peratus"


"anda rasa anda seksi?"
jawab nora danish,"anda rasa?"
"aset utama pada anda?"
"anda rasa"


petikan tersebut merupakan sebahagian daripada temubual wartawan GLAM LELAKI keluaran mei/jun.aku tak pernah tengok nora danish sebegini rupa,entah ini pose nora yang lama atau baru itu aku tak tahu.

bagi aku nora seorang wanita yang jelita di daerahnya yang tersendiri.kegebuannya memikat sukma.jikalau aku ditakdirkan terdampar dengan nora danish di sebuah pulau yang tak berpenghuni,hmmm.

kata nora danish dia sentiasa terbuka untuk apa sahaja hubungan.jikakalau sudah berjumpa dengan mister rightnya ia takkan menolak biarpun pada dasarnya nora danish bukan jenis yang suka-suka akan bertemu dengan seseorang kerana dia pemilih.

selalunya orang yang memilih ini akan bertemu dengan ikan bilis,ikan bilis lebih baik daripada jerung tambah-tambah lagi ikan bilis jenis tak payah kopek kepala dan goreng pun garing tak liat.

semoga nora danish berjaya di dalam kehidupannya.pose nora danish untuk majalah GLAM LELAKI INI memang superb!

nak tengok kemontokan serta kegebuan nora danish secara lebih terang sila dapatkan naskah GLAM LELAKI keluaran mei/jun 2012.dapatkan segera sebelum dirembat oleh lelaki pelahap. - ceritalahapasaja.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved