10 Selebriti Wanita Yang Terkenal Di Dunia Pada Asalnya Lelaki (10 Gambar)

on Thursday 14 June 2012

Dunia oh dunia! Manusia dah dicipta lelaki dan perempuan tapi ada jugak yang menukarkan jantinanya dan ini yang terjadi kepada 10 orang selebrtiti wanita yang terkenal di dunia ini tapi pada hakikatnya wanita-wanita ini sebenarnya adalah lelaki!
Florencia De La V - Berasal dari Argentina yang dilahirkan sebagai lelaki pada tahun 1976. Nama lelakinya adalah  Roberto Carlos Trinidad. Seorang model untuk majalah, iklan, kelab dan telah berkahwin dengan seorang lelaki serta mempunyai anak kembar hasil daripada kaedah surrogate.
Sirapassorn Atthayakorn – Terkenal di Thailand dan telah memenangi Pertandingan Miss International Queen in 2011.
Lelaki yang menukarkan jantinanya atau dikenali sebagai Transgender, atau pondan ini mengalahkan reputasi wanita sebenar di dunia apabila mereka ini lebih mendapat perhatian. Walau cantik bagaimanapun, tetap mak nyah! Auuuwwww!
Chamila Asanka – Seorang model di Sri Lanka dan pernah menyertai Miss International Queen 2011
Claudia Charriez – Seroang model bertaraf antarabangsa dan memulakan langkahnya dalam rancangan America’s Next Top Model pada tahun 2008.
Lea T – Seorang model yang cukup terkenal dan dilahirkan pada tahun 1981 di Brazil.
Roberta Close – Cukup terkenal di Brazil dan namanya melonjak naik apabila menjadi cover model untuk majalah PlayBoy untuk edisi Brazil sedikit masa dahulu.
Isis King – Dilahirkan pada tahun 1985 sebagai lelaki dan pernah menjadi peserta pertama berjantina transgender di dalam rancangan America’s Next Top Model.
Caroline “Tula” Cossey – Salah seorang yang cukup terkenal dengan trangender‘nya dan pernah memegang watak kecil dalam filem James Bond The Living Daylights. Beliau juga merupakan model untuk majalah PlayBoy dan menghasilkan autobiografi mengenai pengalaman beliau sebagai model dan pelakon transeksual yang dipanggil “I Am Woman A.”
Malika – Dilahirkan di India dan pernah membuat pembedahan jantina sebanyak empat kali.  Pada tahun 2011, beliau menjadi orang India pertama yang akan dipilih untuk bertanding dalam tahunan Miss Queen International di Thailand (pertandingan ratu cantik pondan).
Andrej Pejic – Seorang model berasal dari Serbian dan cukup terkenal dalam kalangan model untuk pakaian wanita mahupun lelaki. Dua-dua dia boleh rembat!


Read more: http://rilekslah.com/10-selebriti-wanita-yang-terkenal/#ixzz1xlxgX8pQ
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved