AWEERA (MOJO) JAWAB ISU TAK BERDISIPLIN?!!

on Wednesday 19 September 2012



BARU-BARU ini, Media Prima Berhad telah mengadakan satu Majlis Rumah Terbuka untuk meraikan para pekerjanya di Sri Pentas, Bandar Utama. Nak dijadikan cerita, vokalis Mojo, Aweera yang dijadualkan membuat persembahan pada majlis tersebut tidak muncul pada petang itu.

Ramai pihak cuba menghubungi penyanyi kelahiran Perlis itu namun Aweera dikatakan tidak menjawab sebarang panggilan sehingga menjejaskan aturcara majlis serta membuatkan pihak penganjur mengalami kesukaran untuk mencari pengganti lain di saat-saat akhir.

Rasanya ini bukan kali pertama mendengar mengenai sikap tidak berdisiplin bekas finalis One In A Million ini. Berpeluang bertemu dengan Aweera pada Majlis Rumah Terbuka Star Radio Group di Hotel Swiss-Garden Residences, petang Selasa, digunakan untuk bertanyakan mengenai isu tersebut.

"Terus-terang saya cakap, saya demam, sakit mata dan sakit tekak waktu itu. Suara pun tak boleh nak keluar. Pada masa yang sama, keluarga saya terlibat dengan kemalangan pada hari itu," jelas Aweera mengenai isu yang timbul.

"Pasal isu tak jawab panggilan telefon, saya tak boleh fokus dan risau sebenarnya sebab semua perkara jadi serentak pada hari itu. Jika orang cakap saya tipu, saya ada bukti gambar kereta abang saya kemalangan. Sewaktu kejadian, emak, abang, kakak ipar dan adik saya dalam perjalanan untuk menonton filem pertama lakonan saya, Leftwings.

"Mujur emak saya hanya mengalami lebam-lebam, cuma enjin kereta saja yang hancur. Sebab itulah saya tak datang dan saya minta maaf jika saya menyusahkan ramai pihak. Tidak timbul isu tak berdisiplin sebab semuanya kerana faktor kesihatan. Sebelum ini pun saya dimasukkan ke wad selama 10 hari sebab disyaki terkena jangkitan kencing tikus."

Dalam perkembangan lain, Aweera kini sedang sibuk dengan proses merakamkan single keduanya bersama Mojo. Pada 29 September ini pula, Aweera bakal membuat persembahan di Konsert Kemuncak Suria FM di Putrajaya.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved