‘Istanbul Aku Datang’ Semakin Hampir!

on Friday 18 May 2012

'Istanbul Aku Datang' Semakin Hampir!

Buat mereka yang amat meminati pelakon cantik dan manis Lisa Surihani, inilah pilihan yang tepat untuk anda nanti-nantikan kemunculan aksi comel aktres itu.
Seperti sedia maklum, Lisa terlibat dalam pembikinan cerita Istanbul Aku Datang memandangkan perjalanan pengambaran filem itu sudah diwar-warkan kepada umum sejak tahun lepas lagi.
Terkini, Grand Brilliance dan Red Films mempersembahkan filem itu hasil arahan Bernard Chauly kepada umum dengan perkenalan trailer filem yang dilakukan di negara Istanbul.
Dibintangi oleh Lisa Surihani, Beto Kusyairy, Tomok dan Aizat, ternyata filem romantik komedi itu mampu menambat hati kepada setiap peminat-peminat pelakon dalam filem itu.
Bakal ditayangkan tidak lama lagi, pastinya ia menjanjikan jalan cerita yang menarik dan manis buat penonton-penonton yang tidak sabar untuk menontonnya nanti.
Istanbul Aku Datang mengisahkan seorang gadis, Lisa yang terbang ke Istanbul untuk bertemu dengan kekasihnya, lakonan Tomok.
Selama berada tiga bulan di sana untuk mengikut kursus perndek di Kolej Tomok, Lisa telah mengatur beberapa rancangan supaya Tomok melamarnya untuk mereka mengikat tali pertunangan.
Tetapi, apakan daya, semua rancangan yang diatur oleh Lisa tidak menjadi. Apakah yang akan terjadi nanti? Apakah Lisa akan mengubah rancangannya serta-merta? Sama-sama kita tunggu sehingga filem ini dikeluarkan di pawagam! - mynewshub
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved