(VIDEO) Tembakan di stesen minyak di KB

on Tuesday 16 October 2012





Pelanggan sebuah stesen minyak di Jalan Kebun Sultan di sini gempar apabila dikejutkan dengan tiga das tembakan kira-kira jam 7 malam tadi.

Difahamkan ada pelanggan yang tercedera dalam kejadian itu tetapi Sinar Harian Online tidak pasti jumlah mangsa.



Ketika kejadian, pelanggan stesen Ong Sok Cha bersama dua rakannya, yang sedang mengisi minyak, dikejutkan dengan bunyi tiga das tembakan.


“Saya tidak nampak kelibat orang yang melepaskan tembakan, cuma saya terkejut apabila mendengar bunyi tembakan dan menyebabkan saya serta dua rakan saya panik,” katanya ketika ditemui.



Disebakan kejadian itu, kereta milik suami saya pecah cermin sisi kanan di bahagian pemandu akibat terkena serpihan peluru,” katanya.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Al-Kisah....... All Rights Reserved